"Futbol bir savaştır, daha olağan şeyleri yapan kaybeder."
- Rinus Michels
"Yeni fikirlerle gelen bir adam başarana kadar deli olarak görülür"
- Marcelo Bielsa

.

.

21 Şubat 2010 Pazar

Siz ona Bay Puskaş diyeceksiniz!

George Best'ten bir anı...
"Charlton, Law ve Puskaş ile beraberdim, Avustralya'da bir futbol akedemisinde ders veriyorduk. Çalıştırdığımız gençler ona pek saygı göstermedi hatta kilosu ve yaşıyla alay etti... Sonra hocalardan biriyle arka arkaya 10 kez direğe vurmasına iddiaya girebileceklerini söyledik. Elbette ihtiyar ve şişko adamı seçtiler. Law onlara bu ihtiyar şişko hocanın kaç kere direğe vurabileceğini tahmin etmelerini istedi. Çoğu beşten az dediler. Ben ise 10 dedim. İhtiyar şişman hoca topun başına geldi. Ardı ardına 9 kez topu üst direğe yolladı. Onuncu atışta topu şöyle bir kepçeledi, iki omzunda ve başında sektirdi, sonra topuğuyla vurup üst direği vurdu. Hepsi suskun suskun dikilirken, çocuklardan biri bana onun kim olduğunu sordu, ben de cevap verdim: Siz ona "Bay Puskaş" diyeceksiniz...

Kaan Kavuşan / Twitter
Gazeteci, futbol yazarı. Pek çok internet sitesinde ve sonrasında Akşam Hafta Sonu Ekleri'nde editörlük yaptı; 3 yıl boyunca futbol, sinema ve müzik üzerine yazılar yazdı. Bu dönemden başlayarak, FourFourTwo Dergisi ve Hayatım Futbol gibi dergilere, çeşitli internet sitelerine katkıda bulunmaya devam etmekte.

0 yorum: