"Futbol bir savaştır, daha olağan şeyleri yapan kaybeder."
- Rinus Michels
"Yeni fikirlerle gelen bir adam başarana kadar deli olarak görülür"
- Marcelo Bielsa

.

.

8 Nisan 2010 Perşembe

Haftaya Halı Sahaya Cruijff ile Keizer'i Getireceğim

Yahu arkadaş ben 25 yaşında halı sahalarda nazik bir yerlerimi kaldıramazken, elin oğlu yeşil sahalarda hem de 60'lı yaşlarında top koşturuyor. Bu fotoğrafı neti kurcalarken buldum. Üstlerindeki formaya bakarsak sene tahminen 2000 falan. Yani 2000 olduğunu varsayarsak Cruijff 53'ündeyken, Keizer 57'sinde. Biri Ajax'ın gelmiş geçmiş en büyük yıldızı, diğeri ise Cruijff'tan önceki Ajax'ın gelmiş geçmiş en büyük yıldızı! Cruijff'tan önce Keizer varmış derler Ajax'lılar. Neyse efendim, adam o yaşta çıkmışlar sahaya top tepmişler. Şimdi bizi halı saha tayfasına "beyler haftaya iki adam getiriyorum Cruijff'la Keizer, ezicez oğlum sizi" desem, yarısı Cruijff'u tanısa da Keizer'i tanımaz. Ama bence hakikatten canlarına okuruz. Şu Cruijff'un fitliğine bir bakın yahu! Bir hafta sonra sağ kanada Clint Eastwood'u getiririm. Lyon maçının santrasında iyi kepçelemişti; iyi orta keser. Neyse bu kadar sürrealizm bu gecelik yeter! Bu yazıyı ileride hatırlatırsanız, Bilgin Gökberk gibi çark edebilirim: "Belki fantastik-fantezi bir yazı yazmışımdır Okaycığım" diyerek...

6 yorum:

Chao Grey dedi ki...

Halı sahada Servet yeter bana. Biz ikimiz siz hepiniz diyerek karşısına çıkamayacağım takım yoktur Ayıboğan'la!

Hacı Lappap dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kaan Kavuşan dedi ki...

Servet karşı Shevchenko'yu getiriyorum o zaman. Ben Şeva, sen Servet :D Nasıl olur acaba? :D

Chao Grey dedi ki...

Dar alanda nasıl olacağını hepimiz de çok iyi biliyoruz bence. "Şimdi Şeva düşünsün!" olur...

Kaan Kavuşan dedi ki...

Olsun psikolojik baskı olacak servet'in üzerinde. Hem servet ıska falan geçebilir bolca. Belki de Servet-Seva birbirini yerken maçın yıldızları olur, alternatif bir gelecekte transfer yaparız. :)

Chao Grey dedi ki...

Servet'in acil transfere ihtiyacı var zaten isabet olur.